- Rezerwacji można dokonać automatycznie za pomocą strony www.housefamily.pl lub mailem przez formularz wstępnej rezerwacji.
- Dokonując rezerwacji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych tylko i wyłącznie w celach marketingowych przez FAMILY HOUSE zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późniejszymi zmianami).
- Rezerwację dokonuje się na osobę, która będzie dokonywała opłatę rezerwacyjną lub osobę wskazaną przez zamawiającego.
- Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu uzgodnionej opłaty rezerwacyjnej za pobyt na konto administratora FAMILY HOUSE.
- Wpłata opłaty rezerwacyjnej automatycznie potwierdza dokonanie rezerwacji oraz akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie.
- Nie wpłacenie opłaty rezerwacyjnej powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
- Po otrzymaniu opłaty rezerwacyjnej od Państwa, wyślemy email z potwierdzeniem rezerwacji oraz wyliczoną kalkulację za pobyt.
- Faktury VAT wystawiamy na życzenie – prosimy o powiadomienie nas przy składaniu rezerwacji.
- W przypadku rezygnacji z pobytu, kiedy została już wpłacona opłata rezerwacyjna (przedpłata), należy powiadomić nas najpóźniej na 30 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu, wówczas Klient nie zostanie obciążony resztą opłat za pobyt.
- Opłata rezerwacyjna wynosi 30%.
Jeżeli rezerwacja jest dokonana w terminie krótszym niż 30 dni przed planowanym przyjazdem, to opłata rezerwacyjna jest równoważna 50% wartości pobytu. - Za sprzątanie zostanie doliczona jednorazowa opłata.
- Za wszelkie zniszczenia spowodowane w apartamentach wynajmujący zobowiązuje się pokryć w dniu wyjazdu.
- Wszelkie niejasności prosimy zgłaszać mailowo przez formularz kontaktowy.
- W sezonie FAMILY HOUSE preferuje wynajem minimum 7 dniowy.
- Krótsze terminy wynajmy w sezonie są możliwe po ówczesnym uzgodnieniu z FAMILY HOUSE